Skip Navigation Links(Hjem) > Tjenester

NAV Odda informasjon

NAV logo - Klikk for stort bilde


På NAV Odda skal du få oppfølging som er nødvendig ut fra din situasjon til å komme deg i jobb. Våre medarbeidere vil sammen med deg snakke om din arbeidserfaring, utdanning, kompetanse, ferdigheter, interesser og muligheter eller utfordringer du har for å komme i jobb. Sammen ser vi på og vurderer hvilket behov du har for hjelp fra NAV for å komme i arbeid. Har du behov for kvalifisering, arbeidstrening eller andre tiltak i forbindelse med jobbsøking, skal vi sammen med deg utforme en plan for hvilke aktiviteter og eventuelle tiltak som vil være aktuelle for deg.


Får du arbeidsrettet oppfølging fra NAV-kontoret?

Hvis du vil ha en samtale med veilederen din på NAV-kontoret for arbeidsrettet oppfølging, må du ringe til oss først slik at vi kan sette av et tidspunkt for deg. Da er du sikker på at veilederen din er ledig og forberedt til samtalen før du kommer. Du kan også kommunisere med NAV elektronisk ved å logge deg inn på Ditt NAV, og benytte funksjonen «Skriv til oss».
 

Har du spørsmål om ytelser fra NAV?

På nav.no finner du de riktige svarene om rettigheter og utbetalinger, og om hvor lang tid saksbehandlingen tar. Her kan du også registrere deg som arbeidssøker, få gode tips om hvordan du går fram, du kan sende søknader og sjekke hvor langt saken din har kommet og hvor mye du får utbetalt – i tillegg til mye annet du kan ordne selv. Mye mer effektivt enn å stå i kø, ingen reisevei og åpent hele døgnet! Finner du ikke svar på det du lurer på, kan du kontakte oss på 55 55 33 33.
 

Spørsmål om pensjon?

Pensjonsekspertene i NAV svarer deg på 55 55 33 34. Sjekk først om du finner det du trenger på nav.no/dinpensjon.
 

Hvis du oppsøker NAV-kontoret:

Ta med deg kodebrikke slik at vi kan hjelpe deg med sikker innlogging på www.nav.no.
 

Veiviser om Økonomisk sosialhjelp:

På nav.no kan du finne informasjon om økonomisk sosialhjelp og nødhjelp, hvordan du går frem om du trenger gjeldsrådgivning og annen informasjon om du er i en vanskelig bo- eller økonomisk situasjon.
 



  

Sist endret 01.09.2017
  • {{sprak.SprakNavn}} {{sprak.SprakNavn}}
{{sprakVariabler[s.stegnavn] }}
Krever innlogging: {{skjemainfo.SkjemaNavn}}
  • {{sprakVariabler[innlogging.InnloggingsTekst]}}

{{sprakVariabler["LoggInnEpost"]}}
*Feil brukernavn eller passord. Vennligst prøv igjen.
*Brukernavn kan ikke være tom
*Passord kan ikke være tom

{{sprakVariabler["GlemtPassordTekst"]}}

*Epostadressen er ikke registrert
vennligst vent...

Du vil straks motta en e-post med kode. Trykk på lenken i e-posten for å gå videre i prosessen

{{sprakVariabler["NullstillPassordTekst"]}}

Du vil snart motta en e-post med informasjon om aktivering av brukerkontoen din. Trykk på lenken i e-posten for å gå videre i prosessen

Kontoen din er nå aktivert, trykk på knappen under for å gå videre.

Aktiveringslenken du har trykket på er ikke lengre gyldig

  • {{sprak.SprakNavn}} {{sprak.SprakNavn}}
Tilbake
kontaktperson
Mobil :
975 58 507
E-post :
astrid.hisdal@odda.kommune.no
Tittel :
Leder NAV
Bunnhjørne
Åpningstider/kontaktinfo (1)
Odda kommune Opheimsgata 31, 5750 Odda Tlf: 53 65 40 00 post@odda.kommune.no      Faktura okonomi@odda.kommune.no